Szukamy Adminów CS 1.6 i CS 2 - złóż podanie na forum :)
-
Posts
120 -
Czas online
6m 51s -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2 -
Donations
0.00 PLN
FAMECS.pl last won the day on October 29
FAMECS.pl had the most liked content!
About FAMECS.pl
- Birthday 03/14/2024
Recent Profile Visitors
342 profile views
FAMECS.pl's Achievements
-
Równo po tygodniowej przerwie Valve sprezentowało graczom kolejnego update’a. Najnowsza aktualizacja CS2 odnosi się do Perfect World Majora w Szanghaju, prognozowania obrażeń, map – przede wszystkim Traina i Overpassa, a także 'różnych’. Aktualizacja CS2 równo po tygodniu Dokładnie tydzień temu w Counter-Strike’u 2 ukazała się aktualizacja, która przede wszystkim wprowadziła naklejki z okazji Perfect World Majora w Szanghaju. Jej następczyni dokonała zmian w konkretnie dwóch autografach. Nie obyło się także bez zajęcia się Trainem i Overpassem. Pierwsza grudniowa aktualizacja do CS2 ważyła w sumie 1,26 GB. [MAJOR SZANGHAJ] Zaktualizowano naklejki graczy MIBR z autografami Lucaozyego i brnz4na. Naprawiono błąd interfejsu użytkownika, który umożliwiał upuszczanie logo drużyn w Pick’Em poza jego centrum dzięki użyciu obydwóch przycisków myszy. Można już typować elimination stage Majora w Szanghaju w ramach Pick’Em Challenge. [PROGNOZOWANIE OBRAŻEŃ] Prognozowane ragdolle, które nie zostały potwierdzone lub skorygowane przez serwer w krótkim czasie, od teraz będą przywracane. [MAPY] Train Zwiększono dokładność kolizji kilku modeli. Overpass Zastąpiono balustradę w Heavenie ścianą. Dodatkowe ulepszenia widoczności w Heavenie. Edin Zaktualizowano do najnowszej wersji z warsztatu społeczności (notatka dotycząca aktualizacji). Palais Zaktualizowano do najnowszej wersji z warsztatu społeczności (notatka dotycząca aktualizacji). [RÓŻNE] Naprawiono opcję renderowania widoczności „zwiększ kontrast gracza”, która czasami ujawniała części graczy lub broni przez cienkie powierzchnie. Dodano ustawienie r_allow_low_gpu_memory_mode umożliwiające uruchamianie narzędzi CS2 Workshop Tools w warunkach małej ilości GPU. Naprawiono różne błędy w programie Hammer. Kliknij, by przejść do listy wszystkich poprzednich aktualizacji. Release Notes for today are up: https://t.co/sEZK8QT3dB — CS2 (@CounterStrike) December 3, 2024 Artykuł Zmiany na Train i Overpass, a także w autografach – Aktualizacja CS2 3/12/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
- 1
-
Tydzień. Dokładnie tyle musieliśmy czekać na to, by do kultowego FPS-a zawitał kolejny update. Kiedy jednak aktualizacja CS2 już się ukazała, to dość pokaźnych rozmiarów. Na tapet deweloperzy wzięli przede wszystkim wprowadzenie wszystkiego, co związane ze startującym lada moment Perfect World Majorem w Szanghaju. Na tym jednak nie poprzestali, ponieważ do poprawek i zmiany doszło na Trainie. Ciekawą zmianą jest także możliwość wypożyczenia wszystkich skinów, również z tych skrzynek, które debiutowały jeszcze za czasów CS:GO. Wyczekana aktualizacja CS2 Tym razem Valve nie kazało długo czekać. Należy wręcz powiedzieć więcej. Deweloperzy zza oceanu nie spóźnili się z premierą naklejek na Majora, który już 30 listopada rozpocznie się w Szanghaju. Jednak jak dodawać aktualizację do Counter-Strike’a, to konkretną. Dlatego też nowa paczka waży ponad 1,5 GB i nie ogranicza się wyłącznie do przedmiotów i kampanii związanej z oficjalnie wspieranym turniejem. Zmiany i poprawek doczekał się Train. Wiele także wydarzyło się wśród rozgrywki czy adnotacji. [SHANGHAI 2024 MAJOR] Szanghaj Major Hub jest już dostępny. Odwiedź hub, żeby zakupić przedmioty turniejowy, zagrać w Pick’Em Challenge i nie tylko. Zakup Szanghaj 2024 przepustkę widza, aby otrzymać ulepszoną monetę Szanghaj 2024. Dzięki aktywowanemu karnetowi możesz ulepszać swoją monetę i zdobywać dodatkowe pakiety pamiątkowe, grając w Pick’Em Challenge. Ponadto, pojawisz się w tabeli liderów Active Pass, gdzie możesz porównać swoje wyniki Pick’Em Challenge ze swoimi znajomymi. Wszyscy gracze statusem Prime mogą obstawić Pick’em za darmo! Jednak aby ukończyć wyzwania i zdobyć nagrody z etapu wydarzenia, musisz kupić przepustkę widza przed rozpoczęciem tego etapu. [ZESSTAWY MUZYCZNE] Nowy zestaw utworów “Ay Hey” autorstwa zespołu Perfect World jest już dostępny do kupienia w grze w wersji standardowej oraz StatTrak. [ROZGRYWKA] Dodano ustawienie “sv_quantize_movement_input”. Domyślnie włączone, by uniemożliwić graczom korzystanie z analogowych powiązań w celu poruszania się z ułamkowymi prędkościami, których gra nie jest w stanie obsłużyć. W przypadkach, kiedy serwery przełączają niektóre zasady trybu gry z turniejowego na deathmatch i z powrotem do trybu turniejowy w trakcie meczu, broń nie będzie już znikać po upuszczeniu na ziemię. Należy jednak pamiętać, że przełączenie zasady gry bez przeładowywania mapy nie jest ogólnie obsługiwanym procesem dla serwerów społecznościowych. [ADNOTACJE] Dodano obsługę wyłączania tła tekstu. Dodano obsługę innych typów granatów niż dymne. Zwiększono limit node ze 100 to 300. Naprawiono annotation_delete_previous_node, który nie czyścił efektów cząsteczkowych. [RÓŻNE] Dodano możliwość wypożyczania broni ze wszystkich poprzednich skrzynek z bronią CS:GO. Dodano ustawienia zasad wymuszające kolejność tików delta u klienta, mianowicie sv_deltaticks_enforce and sv_deltaticks_log, co powinno pomóc w diagnozowaniu konfiguracji powodujących rozłączenia spowodowane nieprawidłową kolejnością tików delta. Naprawiono przypadek, w którym na czacie mógł pojawić się niezlokalizowany prefiks #SLOT. Dodano odniesienie do implementacji serwera internetowego Counter-Strike Broadcast Playcast: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Counter-Strike:_Global_Offensive_Broadcast#Reference_Playcast_Webserver_Implementation [MAPY] Basalt Zaktualizowano do najnowszej wersji z warsztatu społeczności (notatki o aktualizacji pod tym linkiem). Train Naprawiono różne luki na mapie. Ulepszenia dokładności kolizji. Dodano blokery do pociągu na obszarze bombowym B, żeby uniknąć niesprawiedliwych kątów. Różne poprawki wizualne. Kliknij, by przejść do listy wszystkich poprzednich aktualizacji. Release Notes for today: https://t.co/szmvvRPKS9 — CS2 (@CounterStrike) November 27, 2024 Artykuł Naklejki już w grze, wszystkie skiny do wypożyczenia, zmiana na Train – Aktualizacja CS2 27/11/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
- 4
-
Deweloperzy Valve chyba dostali ostatnio podwyżkę, bo pracują jak nigdy! Przed chwilą pojawiła się kolejna aktualizacja CS2, w której dokonano kolejnych poprawek m.in. na Trainie. Środa wieczór i humor gituwa, bo Valve wypuściło kolejną aktualizację do CS2! Co prawda nie jest to jakaś wielka łatka, ale dokonano kilka poprawek, w tym w gameplayu czy co najważniejsze, na Trainie. Wszystkie zmiany, które wprowadza dzisiejsza aktualizacja CS2 możecie zobaczyć poniżej. Dzisiejsza aktualizacja CS2 – lista zmian [ ROZGRYWKA ] – Naprawiono przypadek, w którym rozłączony gracz mógł powodować pojawienie się modelu CT poltergeista na środku mapy. – Model gracza, który się rozłącza, teraz natychmiast popełnia “samobójstwo” po wykryciu rozłączenia, zamiast pozostawać przez dodatkowe 10 sekund w określonych warunkach. – Naprawiono przypadek, w którym przewidywanie obrażeń było nieprawidłowe z powodu zmiany kąta widzenia w trakcie serii strzałów. – Kompensacja opóźnień jest teraz uruchamiana przy strzelaniu do członków drużyny, gdy opcja mp_teammates_are_enemies jest włączona, nawet jeśli mp_friendlyfire jest wyłączone. [ INTERFEJS ] – Naprawiono niespójności w układzie wyświetlania rang i profili graczy. [ MAPY ] Train – Zaktualizowano dźwięki w tle menu głównego. – Ulepszono poruszanie się wokół drabin. – Naprawiono różne szczeliny na mapie. – Naprawiono zjawisko nakładania się tekstur w różnych miejscach. Inferno – Naprawiono różne dziury. – Dostosowano clipping w kilku miejscach. – Naprawiono różne błędy tekstur. Nuke – Naprawiono miejsce, w którym gracze mogli utknąć. Office – Naprawiono przypadek, w którym gracz z drużyny terrorystów mógł się pojawić w powietrzu. Kliknij, by przejść do listy wszystkich poprzednich aktualizacji. https://t.co/R1WHPP7bfO pic.twitter.com/A4uPOQkukf — CS2 (@CounterStrike) November 20, 2024 Artykuł Poprawki, poprawki i jeszcze raz poprawki – Aktualizacja CS2 20/11/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
- 4
-
Dzień po dużej aktualizacji do Counter-Strike’a 2 spodziewać się można było kolejnej, w głównej mierze z łatkami i poprawkami. Tak też się dzieje. Valve po wprowadzeniu do gry Traina, pod odsłoną nocy na 15 listopada postanowiło dołożyć wiele poprawek. Najnowsza aktualizacja CS2 to nie tylko jednak udoskonalenia, ale także pojedyncze modyfikacje na ‘pociągach’. Aktualizacja CS2, której można było się spodziewać Przypomnijmy, że w nocy ze środy na czwartek do Counter-Strike’a 2 zawitał długo wyczekiwany Train. Ten nie tylko do gry powrócił w odświeżonej szacie graficznej. Nie brakuje wielu przemeblowań i rekonstrukcji samej mapy. Więcej o ostatniej dotychczasowej aktualizacji CS2 znaleźć można tutaj. [PRZEWODNIKI PO MAPACH] Naprawiono błąd, w wyniku którego brakujący tekst w języku użytkownika nie był przywracany do języka angielskiego. [MAPY] Train Naprawiono różne problemy z kolizjami, w tym większą wierność odwzorowania pomarańczowego pociągu na obszarze bombowym B. Drobne poprawki rozciągania tekstur. Naprawiono różne luki na mapie. Wyłączone kolizję gracza w radiu. Zaktualizowano dźwięk radia. Dodano klip vphysics do przerwy w platformie w miejscu odrodzenia terrorystów dla niezdarnych graczy. Gracze mogą teraz dostać się na szczyt skrzyń na zewnątrz longdoga (longdog to nowa nazwa wcześniejszego Popdoga – przyp. red.). Ovperass Naprawiono błąd oświetlenia obszaru bombowego B. Naprawiono błąd dźwięku związanego z krokami na błotnistych powierzchniach. Basalt Mapa została zaktualizowana do najnowszej wersji z warsztatu społeczności (konkretny opis zmian tutaj). Kliknij, by przejść do listy wszystkich poprzednich aktualizacji. Release Notes for today are up: https://t.co/xZNbHu46TC — CS2 (@CounterStrike) November 14, 2024 Artykuł Zmiany i udoskonalenia na Train i Overpass – Aktualizacja CS2 15/11/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
- 1
-
Wow, co to jest za wieczór. Dzisiejsza aktualizacja CS2 przejdzie do historii, to jest już pewne. Najważniejsza informacja to powrót mapy Train do CS2! Train w CS2, to jest fakt. Przed chwilą pojawiła się aktualizacja CS2, która wprowadza Train do gry. Nie jest to jednak jedyna zmiana, bowiem Valve dopracowało również system obrażeń i animacji, a także dokonało wielu zmian na mapie Overpass. Pełną listę zmian, które wprowadza najnowsza aktualizacja CS2 możecie zobaczyć poniżej: Train, zmiany na Overpassie i poprawki strzelania – najnowsza aktualizacja CS2: [ PREDYKCJA OBRAŻEŃ ] -Dodano ustawienia predykcji obrażeń. Predykcja obrażeń pozwala klientom natychmiast odtwarzać efekty dźwiękowe/wizualne zadawanych obrażeń bez oczekiwania na potwierdzenie serwera. Może to sprawić, że strzelanie będzie bardziej responsywne, ale wiąże się z ryzykiem błędów (np. przez odrzut, oznaczenie przeciwnika lub śmierć, o której klient jeszcze nie wie). -Efekty strzałów w ciało (domyślnie wyłączone), strzałów w głowę (domyślnie wyłączone) oraz efekt ragdolla po zabiciu (domyślnie włączone) można włączyć lub wyłączyć osobno. -Predykcja obrażeń nie działa przy wysokim pingu. [ ANIMACJA ] -Zaktualizowano animację trzecioosobową, która odtwarza się, gdy gracz zostaje oślepiony granatem błyskowym. Teraz animacja dokładnie odzwierciedla poziom widoczności gracza, a pozycja z ręką zakrywającą oczy pojawia się tylko przy całkowitym oślepieniu. -Naprawiono przypadek, w którym nogi nie były prawidłowo animowane podczas otrzymywania obrażeń. [ GRAFIKA ] -Dodano ambient occlusion dla nóg z perspektywy pierwszej osoby, aby lepiej wpasować je w otoczenie. -Optymalizacje wydajności efektów koktajli Mołotowa i zapalających. [ GRANATY ] -Dodano oznaczenia osi do znaczników celownika ustawienia granatów. -Podgląd rzutu granatem pokazuje efekt skoku, gdy przycisk skoku jest wciśnięty. [ PRZEWODNIKI MAP ] -Dodano przewodnik po mapie Train, który demonstruje cztery proste ustawienia granatów dla terrorystów. Aby załadować przewodnik po mapie, przejdź do Graj → Trening i włącz „Załaduj przewodniki map”. -Dodano komendy annotation_*, które umożliwiają tworzenie, zapisywanie i ładowanie węzłów oraz plików przewodników map, przechowywanych w /annotations/. [ RÓŻNE ] -Nowe ustawienia gry dotyczące mieszania mapy radaru i przejrzystości tła. -Naprawiono przypadek, w którym postępy z wcześniej ukończonej przepustki Armory były widoczne podczas aktywacji nowej przepustki. -Naprawiono regresję z wprowadzaniem tekstu chińskiego przez Metody Wprowadzania Microsoftu. -CSTV pozwala teraz ustawić tv_delay i tv_delay1 na wartość mniejszą niż 6 sekund. -Numer szablonu Charma jest teraz dostępny w opisach Charma. [ MAPY ] Train Dodano mapę Train do trybów Rywalizacja, Casual i Deathmatch. Mapy społecznościowe -Dodano Basalt i Edin do trybów Rywalizacja, Casual i Deathmatch. -Dodano Palais i Whistle do trybu Wingman. -Usunięto Thera, Mills, Assembly i Memento ze wszystkich trybów gry. Ancient -Naprawiono błędy oświetlenia. -Naprawiono luki kolizyjne. -Naprawiono złe miejsca na strzały przez ściany. -Naprawiono miejsce, w którym gracz mógł utknąć. Italy -Naprawiono problematyczne miejsca do wzmocnień. Mirage -Naprawiono pikselowy podgląd. Overpass -Aktualizacje wizualne obszaru kanałów i B-site. -Przebudowa mechaniki spadania z nieba. -Optymalizacje wydajności, zwłaszcza w obszarze kanałów i B-site. -Dodano znak blokujący złą linię widzenia z długiego wzmocnienia do CT spawn. -Usunięto mały płot przy krawędzi obszaru piknikowego, który utrudniał widoczność stacji kolejowej. -Usunięto geometrię pod zniszczoną ciężarówką, która wyglądała jak nogi gracza. -Zamieniono okna na nieprzezroczyste powierzchnie w stacji kolejowej, aby usunąć złe linie widzenia. -Usunięto drzewo, które zakłócało linię widzenia. -Przesunięto jedno z wieczek skrzyń na A-site, aby zablokować złą linię widzenia. -Usunięto lampy, które mogły wyglądać jak głowy graczy na A-site. -Usunięto drzewa i obiekty wokół parku i stacji kolejowej, które uniemożliwiały graczom wycofanie się do przydatnych -miejsc. -Usunięto ogrodzenie z siatki w alejce, które utrudniało dostrzeżenie graczy. -Dostosowano mgłę i zmniejszono odległość, na której modele postaci zyskują zwiększony efekt widoczności. -Ulepszono wygląd półki w niebie, aby mniej przypominała gracza. -Dostosowano rekwizyty i oświetlenie w niebie, aby zredukować szum i poprawić jasność graczy. -Usunięto ręczny wózek za beczkami na B-site, aby gracze mogli wycofać się do rogu. -Dostosowano kolizję wokół beczek dla lepszego poruszania się graczy. -Dodano światło za beczkami dla lepszej widoczności graczy. -Naprawiono dziwną kolizję beczki, która powodowała niespójne strzały przez ściany. -Naprawiono złe renderowanie graffiti na B-site. -Usunięto betonowy blok za workami z cementem na B-site, aby poprawić poruszanie się graczy. -Ustawiono wiele mniejszych obiektów tak, aby wykluczały ruchy graczy i odbicia granatów. -Naprawiono pikselowe podglądy. -Drobne aktualizacje wizualne na całej mapie. Shoots -Usprawnienia wydajności w niektórych obszarach. And today’s Release Notes. There’s lots: https://t.co/r14s1DUBDD — CS2 (@CounterStrike) November 13, 2024 Każda poprzednia aktualizacja CS2 – sprawdź tutaj Artykuł Train już w grze, poprawki strzelania i spore zmiany na Overpassie – Aktualizacja CS2 14/11/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
- 2
-
Z dniem 13.11 zamykam rekrutację na admina discord.
-
- 2
-
Dziś wieczorem pojawiła się niespodziewana aktualizacja CS2. Najważniejsze nie są jednak zmiany w niej zawarte, a ukryta wskazówka od deweloperów! Od jakiegoś czasu gdy słyszymy o aktualizacji CS2, to liczymy że przyniesie ona powrót mapy Train do gry. Już teraz musimy was zasmucić, bowiem dzisiejsza aktualizacja CS2 niestety nie zawiera tego, na co wszyscy czekamy. W dzisiejszej aktualizacji deweloperzy skupili się na naprawie problemów z opóźnieniami. Pełną listę zmian możecie zobaczyć poniżej: Pełna lista zmian które wprowadza dzisiejsza aktualizacja CS2: [ SIEĆ ] -Naprawiono przypadek podczas sprayu, w którym kompensacja opóźnień nie uwzględniała ustawienia użytkownika -„Buforowanie dla wygładzenia utraty pakietów / wahań”. -Ulepszono synchronizację zegara, aby lepiej radzić sobie z nagłymi skokami opóźnień. [ TELEMETRYCZNY HUD ] -Zmieniono metodę mierzenia jakości sieci, aby określała, jak bardzo sieć negatywnie wpływa na rozgrywkę. Teraz mierzy, jak często utracony jest tick z powodu utraty pakietów lub wahań. -Dodano opcję szczegółowego wyświetlania jakości sieci, która pokazuje surowe dane dotyczące utraty pakietów i wahań. [ O ODCZYTACH JAKOŚCI SIECI ] Przed aktualizacją Armory odczyt jakości sieci w telemetrycznym HUD-zie uznawał pakiety za „złe” w dwóch przypadkach: 1.) Jeśli pakiet został odrzucony. 2.) Jeśli pakiet został dostarczony w niewłaściwej kolejności i nie został skorygowany na stosunkowo niskim poziomie w stosie sieciowym. Była to mało użyteczna metryka z dwóch powodów. Po pierwsze, zaliczała niektóre zdarzenia z nieprawidłową dostawą jako „złe”, mimo że nie miały one negatywnego wpływu na rozgrywkę. Problem ten dotyczył zwłaszcza przestawiania kolejności pakietów. Po drugie, nie uznawała za „złe” pakietów, które docierały z opóźnieniem z powodu wahań sieciowych i miały negatywny wpływ na grę. Po przeanalizowaniu wielu przypadków zacięć rozgrywki u graczy ustaliliśmy, że wahania były przyczyną problemów, a gracze, którzy uważali (słusznie), że ich sieć działała idealnie, nie dostrzegali utraty pakietów. Aby poinformować tych graczy, że wahania mogą być przyczyną zacięć, zmieniliśmy metodę pomiaru w aktualizacji Armory z 2 października 2024 r. Teraz wiadomość była uznawana za „złą”, jeśli została utracona, jeśli pakiety dotarły w niewłaściwej kolejności w sposób, którego nie dało się skorygować, lub jeśli pakiety doświadczyły wahań powyżej progu. Dla graczy na połączeniu z wyraźnymi wahaniami jakość sieci nagle wydawała się znacznie gorsza. Wielu graczy zakładało, że oznaczało to wprowadzenie utraty pakietów. Niestety, ta metoda pomiaru jakości również była wadliwa. Silnik Source 2 automatycznie dodaje buforowanie, aby wygładzić wahania. Dla wielu graczy te automatyczne korekty były wystarczające, a wskaźnik uznawał pakiety z wahaniami za „złe”, mimo że nie miały one negatywnego wpływu na grę.Dzisiejsza aktualizacja zmienia odczyt jakości sieci tak, aby mierzył jedynie zdarzenia sieciowe, które faktycznie negatywnie wpływają na rozgrywkę. Szczegóły znajdują się w FAQ. Today’s release, arriving in notes: https://t.co/VmoIexbMm1 — CS2 (@CounterStrike) November 12, 2024 Każda poprzednia aktualizacja CS2 – sprawdź tutaj Artykuł Aktualizacja o 21? Czemu nie – Aktualizacja CS2 12/11/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
- 1
-
Wzór propozycję / błąd 1. Pytanie/problem: 2. Opis: 3. Data i godzina wystąpienia problemu: 4. Mapa wystąpienia problemu: 5. Materiały poglądowe (opcjonalnie):
-
- 1
-
Wzór propozycję / błąd 1. Pytanie/problem: 2. Opis: 3. Data i godzina wystąpienia problemu: 4. Mapa wystąpienia problemu: 5. Materiały poglądowe (opcjonalnie):
-
- 1
-
Regulamin JailBreak 1. Ogólne zasady 1.1 Każdy gracz, dołączając na serwer, zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu. 1.2 Regulamin może być zmieniany przez administrację w dowolnym momencie, a zmiany będą obowiązywać od chwili ich opublikowania. 1.3 Gracz zobowiązany jest do regularnego sprawdzania regulaminu w celu zapoznania się z ewentualnymi zmianami. 1.4 Brak znajomości regulaminu nie zwalnia gracza z jego przestrzegania. 1.5 Naruszenie regulaminu może skutkować upomnieniem, kickiem, banem tymczasowym lub stałym, w zależności od stopnia przewinienia. 1.6 Gracze, którzy notorycznie łamią zasady, mogą zostać trwale zbanowani. 1.7 Wykorzystywanie bugów będzie karane. 1.8 Zakaz bugowania/blokowania jakichkolwiek drzwi. 1.9 Zakaz celowego nabijania statystyk i walut serwera. (czyt. szlugi, respekt, punkty topg) 1.10 "Bezruch" oznacza możliwość robienia wszystkiego, oprócz chodzenia. 1.11 "Bezruch do odwołania" oznacza zakaz skakania, kucania, chodzenia, uderzania pięścią, rzucania granatów. 1.12 Zakaz faworyzowania TT oraz CT. 1.13 Zakaz nadużywania GS/SGS. 1.14 Zakaz używania GS/SGS do buntowania się oraz gonienia więźnia. 1.15 Zakaz używania jakichkolwiek niecenzuralnych/wulgarnych/rasistowskich spray'ów" 2. Zasady dla Klawisza 2.1 Klawisz musi posiadać sprawny mikrofon. 2.2 Pierwszeństwo do CT mają osoby z mutacją lub 16+. 2.3 Klawisz nie może uciekać z CT. 2.4 Klawisz ma zakaz podrzucania broni więźniom. Wyjątkiem jest zabawa prowadzona przez klawisza. 2.5 Klawisz prowadzący może przekazać prowadzenie innemu strażnikowi, ale musi go o tym poinformować. 2.6 Klawisz powinien zakończyć rundę do 0:00. 2.7 Klawisz nie może zagłuszać prowadzącego ani przeszkadzać mu w prowadzeniu. 2.8 Klawisz nie może zabijać więźniów bez powodu. 2.9 Klawisz nie może kampić w GR podczas zwykłego dnia, ani w jego obrębie podczas trwania FreeDay'a. 2.10 Klawisz może wprowadzać więźniów w błąd. 2.11 Klawisz musi odliczać każde polecenie. 2.12 Klawisz może wydać maksymalnie trzy polecenia do odwołania. 2.13 Samobójstwo w trakcie zabaw lub spełniania życzeń jest zabronione (z wyjątkiem sytuacji, gdy więzień przedłuża życzenie). 2.14 Polecenia muszą być wykonalne przez klawisza/wieźnia. 2.15 Klawisz ma prawo zabić więźnia, który nie wykonuje poleceń lub wykonuje je źle. 2.16 Klawisz ma zakaz włączania BOX'a na FreeDay'u oraz w celi. 2.17 Klawisz może zakazać używania dodatkowych skoków przez więźniów na potrzeby zabaw laserki/kz. 2.18 Klawisz nie może wyrzucać broni umieszczonej na mapie ani kampić przy niej. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy idzie z więźniami w to miejsce. 2.19 Klawisz, zadając więźniowi bezpodstawne obrażenia, ma obowiązek podejść do więźnia w celu oddania obrażeń. * FDMG liczmy od 40HP 2.20 Gdy na serwerze jest buntownik, [zaznaczony na hud kolorem czerwonym] strażnik może użyć komendy "Pozycja buntu" [Kucnij przytrzymaj, patrząc się maksymalnie w dół]. * Pozycja buntu odwołuje się automatycznie, gdy nie ma buntownika. 2.21 1 klawisz = 5 więźniów ( np. 5TT - 1CT, 7TT - 2CT , 12TT - 3CT, 17TT - 4CT, 22TT - 5CT, 27TT - 6CT) 2.22 Klawisz ma obowiązek posiadać broń krótką z wyjątkiem kiedy zostanie ona zabrana przez więźnia lub zużyta na potrzeby zabawy rozpoczętej przez prowadzącego 2.23 Klawisz ma nakaz karniakowania pierwszego zwykłego dnia, gdy w dzień poprzedni nie było buntu lub gdy większość graczy popełni błąd. 2.24 Klawisz ma obowiązek wyjścia z celi/klatki maksymalnie do 05:30 2.25 Klawisz, który przypadkowo zabije więźnia, jest zobowiązany dać mu FreeDay w następnej rundzie lub poprosić Admina/Strażnika o ożywienie. 2.26 Pierwsze polecenie musi zostać powtórzone "tak samo" oraz odliczone, w innym przypadku jest FreeDay. 2.27 Podczas wybierania więźniów do zabicia można wyznaczyć maksymalnie 3 osoby. 2.28 Polecenia muszą zostać wydane do 07:00, z 2-3 sekundami marginesu. Jeśli się tak nie stanie, jest FreeDay. 2.29 Każde polecenie do odwołania wydane przez klawisza prowadzącego musi zostać odwołane. 2.30 Jeżeli więzień posiada Duszka lub FreeDay'a, zabrania się organizowania zabaw. Nie dotyczy to FreeDay'a wylosowanego z ruletki. 2.31 Klawisz powinien być spostrzegawczy i zwracać uwagę na aktualny stan więźniów, którzy wykonują polecenia, brakujących osób uznajemy za buntowników. 2.32 Jeżeli klawisz zbliży się zbyt blisko więźnia, ten ma prawo go uderzyć. (Prowokacja - odległość możliwego bicia pięścią). 2.33 Klawisz może podczas trwanie dnia wolnego (FreeDay) może zająć jedno pomieszczenie w którym się znajduje. 2.34 Klawisz ma zakaz rozbijania/blokowania ucieczek na mapach. Wchodzić może do nich jedynie gdy TT zniszczy/udrożni (Kratę czy ścianę) *Blokowanie np. pojazdamy z mapy* 3. Zasady dla Więźnia 3.1 Więzień musi wykonywać polecenia klawisza. 3.2 Więzień, który nie wykonuje poleceń klawisza prowadzącego jest nazwany buntownikiem i może zostać zabity. 3.3 Więzień może zażądać, aby klawisz prowadzący powtórzył polecenia. (komenda /powtorz) 3.4 Więzień posiadający lub idący po broń może zostać zabity. 3.5 Zakaz podpowiadania na zabawach oraz podczas zwykłego dnia, gdy jest buntownik. Wyjątkiem jest FreeDay. 3.6 Więzień który podchodzi zbyt blisko klawisza bez jego polecenia, może zostać uznany za buntownika. 3.7 Więzień który rzuca jakiekolwiek granaty w stronę Klawiszy może być uznany za buntownika. 3.8 Więzień ma zakaz buntowania się od razu po ożywieniu, może się zbuntować po wykonaniu 3 poleceń 3.9 Więźniowie mają obowiązek wykonywać wszystkie polecenia strażnika jak najszybszą i jak najkrótszą drogą. 3.10 Ruletki, modlitwy oraz sklepu używamy na własną odpowiedzialność. 3.11 Więzień ma zakaz celowego kampienia/blokowania ucieczek. Wchodzisz do ucieczki, starasz się uciec i zbuntować. *Wejście do ucieczki oznacza próbę buntu, chyba że prowadzący zgodzi się na powrót więźnia* 4. Życzenie Więźnia 4.1 Życzenie może otrzymać tylko ostatni więzień który dobrze wykonywał wszystkie polecenia. 4.2 Więzień może wybrać FreeDay'a lub Duszka dla maksymalnie 2 osób, wyłącznie za ich zgodą. Klawisz nie musi się na to godzić. (Może zgodzić się np. na 1 duszka.) 4.3 Klawisz nie musi zgadzać się na życzenie więźnia, jeżeli jest ono dla niego ubliżające lub niezgodne z regulaminem. 4.4 Życzenia muszą być realne i wykonalne. 4.5 Więzień nie może bugować życzenia. 4.6 Więzień ma 45 sekund na wybranie życzenia. 4.7 Klawisz, który nie spełnia życzenia więźnia, zostaje ukarany. 5. Zasady Buntownika 5.1 Buntownik to więzień, który nie przestrzega poleceń strażników, czyli zaczyna buntować się przeciwko ich rozkazom. 5.2 Jeżeli klawisz prowadzący zginie w wyniku buntu, wszystkie polecenia zostają anulowane. 5.3 Podczas buntu, nie można celowo przedłużać rundy przez unikanie kontaktu z CT, np. ukrywanie się bez próby walki. 5.4 Klawisze powinni podjąć działania przeciwko buntującym się więźniom, w tym do ich zabicia. 5.5 Jeśli buntownik nie podejmuje działań buntu (np. ukrywa się bez aktywnej próby ucieczki lub walki), może to być uznane za celowe przedłużanie rundy, co grozi ostrzeżeniem/zgładzeniem. 5.6 Buntownik powinien próbować zbuntować się od razu, kiedy nadarza się okazja, np. gdy zdobędzie broń lub znajdzie się w sytuacji sprzyjającej ucieczce. 5.7 Buntownik ma zakaz kampienia w miejscu leczenia HP. 6. Zasady dla Gracza 6.1 Gracz może przeklinać umiarkowanie. Nadmierne używanie wulgaryzmów będzie karane banem. 6.2 Gracz, który obraża innych, zostaje ukarany banem. 6.3 Gracz, który nie słucha upomnień Admina/Strażnika, może zostać ukarany. 6.4 Gracz ma obowiązek zwracać się do Administracji z szacunkiem, w przeciwnym razie zostanie ukarany. 6.5 Gracz ma obowiązek zgłosić innego gracza który łamie regulamin na u@. 6.6 Gracz podszywający się pod innego gracza zostaje ukarany banem. 6.7 Martwi gracze mają zakaz podpowiadania gdzie jest buntownik. 6.8 Gracz ma całkowity zakaz reklamowania innych sieci oraz serwerów niż famecs.pl. 6.9 Gracze mają całkowity zakaz używania pojazdów na zabawach. Wyjątkiem jest FreeDay. 7. Zasady zabaw wymyślonych 7.1 Zabawą wymyśloną przez Klawisza jest każda aktywność zainicjowana przez prowadzącego (Klawisza), która nie znajduje się w standardowej liście zabaw serwera, a która musi być zgodna z zasadami serwera. 7.2 Klawisz odpowiada za to, aby zabawa była zgodna z ogólnymi zasadami gry oraz regulaminem serwera. 7.3 Zabawa musi być przejrzysta i klarownie wytłumaczona więźniom przed jej rozpoczęciem. 7.4 Zabronione jest wprowadzanie reguł po rozpoczęciu zabawy, które nie były wcześniej wymienione. 7.5 "Skakać" oznacza ciągłą czynność; trzeba skakać cały czas. 7.6 "Skoczyć" oznacza wykonanie jednego skoku. 7.7 "Kucać" oznacza ciągłą czynność; trzeba kucać cały czas. 7.8 "Kucnąć" oznacza wykonanie jednego kucnięcia. 7.9 Na pierwszej reakcji nie obowiązuje bezruch do odwołania. 8. Zasady zabaw serwerowych 8.1 Można dać maksymalnie 2 zabawy pod rząd. Zaliczają się do tego zabawy takie jak FreeDay czy Dzień Głosowania. 8.2 Obowiązują maksymalnie 3 osobowe sojusze na zabawach gdy na serwerze jest min. 9 wiezniów. 8.3 Więźniowie nie mogą kampić na zabawach dłużej niż 20 sekund w jednym pomieszczeniu. (Dotyczy to również nadmiernego używania trampoliny/surfa/wyrzutni) 8.4 Zakaz unikania pojedynków pomiędzy graczami. 8.5 Zakaz kampienia w celi oraz GR. 8.6 Zakaz chodzenia po TXT. 8.7 Zakaz nadużywania mikrofonu na zabawach. 9. Zasady administracji 9.1 Admin/Strażnik ma obowiązek pilnowania serwera i utrzymania na nim porządku oraz miłej atmosfery. 9.2 Admin/Strażnik powinien wejść do CT, jeśli nie ma chętnych, o ile jest w stanie to zrobić. Nie musi tego robić, jeśli pełnił tę rolę przez 3 lub więcej map z rzędu. 9.3 Decyzja Admina/Strażnika jest ostateczna i zakazuje się wywierania wpływu na podejmowane przez niego decyzje. Gracze, którzy się z nią nie zgadzają, proszeni są o złożenie odpowiedniego tematu w dziale JB. 9.4 Admin może banować zgodnie z własnym sumieniem i czasem zgodnym z taryfikatorem. 9.5 Każdą skargę na adminów i strażników zgłaszamy na forum oraz do opiekunów serwera. 9.6 Decyzja Właścicieli jest ostateczna i nie podlega negocjacjom. 9.7 Administracja może zwiększyć bana jeśli użytkownik był banowany już wcześniej za to samo przewinienie. 10. Zasady odwołania się od kary 10.1 Odwołanie od kary można złożyć do administracji serwera poprzez specjalny formularz dostępny na forum serwera. 10.2 Administracja ma prawo do odrzucenia odwołania bez podania przyczyny, jeśli nie będzie wystarczających dowodów na niesłuszność kary. 10.3 Właściciel ma prawo skrócić bana "na zawsze" po napisaniu odwołania na forum przez zbanowaną osobę. 11. Taryfikator Banów 11.1 FK/FDMG: transfer do TT /ban na CT/ban [do 3dni]. 11.2 TK: ban [do 3dni]. 11.3 Wykorzystywanie błędów mapy/serwera: slay/kick/ban [do 7dni]. 11.4 Brak kultury: slay/kick/ban [do tygodnia]. 11.5 Używanie cheatów ułatwiających grę: ban [na zawsze/do uzgodnienia z właścicielem]. 11.6 Nadużywanie mikrofonu w znacznym stopniu: mute/kick/ban [5min/30min]. 11.7 Obrażanie/ubliżanie/grożenie: ban [do 7dni]. 11.8 Reklamowanie sieci innej niż famecs.pl: ban [na zawsze]. 11.9 Podszywanie się pod graczy: ban [do 1 dnia]. 11.10 Prowokacja: ban [do 3dni]. 11.11 Rzucanie przez klawisza bezpodstawnych HE w więźniów: ban [do 1h]. 11.12 Zabicie osoby na życzeniu: ban [do 30 minut]. 11.13 Chodzenie po TXT: ban [do 3 godzin]. 11.14 Używanie pojazdów na zabawach: slay/ban [do 24h]. 11.15 Nadmierne przechodzenie do CT: ostrzeżenie/transfer do TT /ban na CT/ban [do 3h]. 11.16 Niespełnienie życzenia: ban [do 30 minut]. 11.17 Spam na say/u@: ban [do 3 godzin]. 11.18 Podrzucanie broni więźniom przez klawisza: ban [do 30 minut]. 11.19 Podszywanie się pod Admina/Strażnika: ban [do 24h]. 11.20 Nabijanie statystyk [do 24h + reset statystyk] 11.21 Bugowanie życzenia przez klawisza/więźnia: ban [do 30 minut]. 11.22 Klawisz kampiący w GR i w jego obrębie podczas FreeDay'a: ban [do 30 minut]. 11.23 Łamanie regulaminu zabaw: ban [do 24h]. 11.24 Ucieczka z CT: ban [do 12]. 11.25 Wchodzenie na aktywnym banie: ban [na zawsze]. 11.26 Bugowanie celi: kick/ban [do 1 godziny]. 11.27 Wszelkie prowokacje od strony gracza do gracza/administracji: ban [do 7 dni]. 11.28 Podpowiadanie na zabawach oraz podczas zwykłego dnia, gdy jest buntownik: mute/kick/ban [5min/30min]. 11.29 Używanie zakazanych sprayów: kick/ban [5min/30min] 11.30 Zbijanie ucieczek przez CT i wchodzenie do nich jak i zabicie TT: ban [do 30min, ban na CT] 11.31 Kampienie w ucieczce: slay/kick/ban [do 30 minut].
-
- 9
-
Train w CS2? Jeszcze nie dziś! Choć pojawiła się aktualizacja CS2, to nie wprowadziła ona jednak tego, czego oczekiwaliśmy. Ostatnie kilka dni dla graczy CS2 to prawdziwa droga przez mękę. Valve bez przerwy się z nami bawi, co chwilę zapowiadając powrót mapy Train do gry. Gdy wczoraj odkryto w plikach gry spore zmiany, wszyscy spodziewali się, że kolejna aktualizacja CS2 przyniesie nam to, na co czekamy. Tak się jednak nie stało, a zamiast tego otrzymaliśmy kilka poprawek na Ancient, małe ulepszenia w gameplayu i kilka innych mniejszych modyfikacji. Poniżej możecie zobaczyć pełną listę zmian i poprawek, które wprowadza najnowsza aktualizacja CS2. Fot. Valve Co wprowadza dzisiejsza aktualizacja CS2? [ ROZGRYWKA ] – Wprowadzono różne poprawki do informacji zwrotnych dotyczących trafień pocisków. – Naprawiono przypadek, w którym podczas długiego strzelania kompensacja opóźnienia cofała hitboxy celu bardziej, niż to było widoczne na ekranie. – Skakanie w miejscu na pochyłej powierzchni nie będzie już powodować, że gracze będą się ślizgać na krótkim dystansie. – Naprawiono błąd, który pozwalał na rozbrajanie C4 z dowolnej wysokości. [ ANIMACJE ] – Poprawiono logikę IK (inwersyjnej kinematyki), aby poprawić pozycję stóp w widoku trzecioosobowym, zwłaszcza na pochyłościach. – Naprawiono przypadek, w którym stopy i nogi gracza mogły przesuwać się poza pozycję po zakończeniu animacji podkładania bomby. – Zmniejszono zużycie pasma sieciowego związane z animacjami. [ MATCHMAKING ] – Dodano bardziej szczegółowe statystyki dobierania graczy, którzy szukają meczu w godzinach poza szczytem. [ RÓŻNE ] – Aktywacja Przepustki Zbrojowni nie przyznaje natychmiastowo pierwszego Kredytu Zbrojowni. Wszystkie 40 Kredytów Zbrojowni można zdobyć, grając i zdobywając doświadczenie (XP). [ MAPY ] Office – Poprawiono geometrię w problematycznym rogu skokowym. Ancient – Przebudowano kolizje na schodach do maina na Bombiste A, aby poprawić ruch gracza. – Usunięto drzewo, które tworzyło rozpraszający cień na strefie A. – Dostosowano kolizję, aby lepiej pasowała do widocznej geometrii, co pozwala graczom ściślej przylegać do ścian. – Naprawiono kilka błędów oświetlenia. – Zredukowano cienie, aby zwiększyć wydajność w niektórych obszarach. – Naprawiono miejsca w domu, gdzie można było utknąć. – Naprawiono lukę kolizji na dole rampy B. – Naprawiono znikającą siatkę. Nuke – Naprawiono błędy oświetlenia na niższych ustawieniach graficznych. Anubis – Naprawiono lukę w geometrii. Release Notes are back, and better than ever! Check them out! https://t.co/dIfSgg6sgR — CS2 (@CounterStrike) November 7, 2024 Każda poprzednia aktualizacja CS2 – sprawdź tutaj Artykuł Miał być Train, jest poprawiony Ancient – Aktualizacja CS2 07/11/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
FAMECS.pl changed their profile photo
-
Naprawiona jedna z awarii – Aktualizacja CS2 31/10/2024
FAMECS.pl posted a topic in Counter Strike 2
Osoby odpowiedzialne za Counter-Strike’a 2 ani na moment nie stopują. Wydaje się, że deweloperzy w ostatnim okresie chcą za wszelką cenę, nawet małymi patchami minimalizować ilość błędów. Tym razem aktualizacja CS2 przeznaczona na ostatni dzień października 2024 roku naprawia jedną z awarii, a także zwiększa konkretną tolerancję skoku. Najnowsza aktualizacja CS2 pozbywa się awarii To już trzecia aktualizacja do Counter-Strike’a 2 z rzędu. Valve nie chce się zatrzymywać i idzie za ciosem. Mimo że niektóre update’y nie są liczne, jak chociażby ten przeznaczony na ostatni dzień października, tak pozwalają bardzo małymi krokami, ale jednak wydobywać grę z licznych niedoskonałości. [RÓŻNE] Zwiększona tolerancja skoku na ślizganie się po powierzchni, aby naprawić pewne skoki, jak w narożniku na zewnątrz w cs_office. Naprawiono awarię w użyciu pliku stronicowania, gdy inicjalizacja Vulkan się nie powiedzie i gra wraca do DX11. Kliknij, by przejść do listy wszystkich poprzednich aktualizacji. A pair of Release Notes for today’s update: https://t.co/TXb5ZldOQM — CS2 (@CounterStrike) October 30, 2024 Artykuł Naprawiona jedna z awarii – Aktualizacja CS2 31/10/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl. -
Drugi dzień z rzędu Valve zdecydowało się wypuścić update do CS2. Dzisiejsza aktualizacja CS2 jest jednak tylko poprawką błędów, które wynikały ze wczorajszej. Po tym jak wczorajsza aktualizacja CS2 naprawiła większość błędów związanych ze skakaniem, dziś Valve zwróciło uwagę na inne mniejsze poprawki. Usunięto m.in. błąd, który powodował, że postać dosłownie wylatywała poza mapę w niektórych przypadkach, a także dokonano kilku innych korekt. Te dotyczą m.in. granatów dymnych czy trybów Uproszczony i Deathmatch. Co wprowadza dzisiejsza aktualizacja CS2? [RÓŻNE] -Animacja inspekcji pierwszoosobowej w ekwipunku i wyposażeniu będzie teraz odpowiadać ustawieniom modelu widoku w grze i polu widzenia. -Naprawiono regresję z renderowaniem dymu ze starych plików demonstracyjnych. -Naprawiono prawidłowe wyświetlanie raportu uszkodzeń w trybach gry Uproszczony i Deathmatch. -Dodano sv_jump_precision_enable, aby serwery obsługujące określone niestandardowe tryby gry (np. surfowanie) mogły zrezygnować z ulepszeń precyzji skoku. -Naprawiono „Muszę iść, moja planeta mnie potrzebuje”. Today’s Release Notes are up: https://t.co/lOVAQaaGmi — CS2 (@CounterStrike) October 30, 2024 Jeśli chcecie sprawdzić, co zawierała każda poprzednia aktualizacja CS2, to listę wszystkich łatek znajdziecie tutaj. Artykuł Kolejna aktualizacja w tym tygodniu – Aktualizacja CS2 30/10/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
Skakanie w CS2 będzie w końcu funkcjonować normalnie? To ma sprawić dzisiejsza aktualizacja CS2, w której deweloperzy Valve skupili się właśnie na poprawie tego aspektu gry. Zapraszamy na przegląd zmian, które wprowadzono w dzisiejszej łatce. CS2 grą idealną nigdy nie było, a problemy ze skakaniem to był jeden z wielu jej mankamentów. Deweloperzy Valve zdawali sobie z tego sprawę i pracowali nad rozwiązaniami, czego efektem jest dzisiejsza aktualizacja CS2. Ta przede wszystkim skupia się na naprawie tego elementu gry, ale nie zabrakło też kilku mniejszych poprawek. Pełna lista zmian które wprowadza dzisiejsza aktualizacja CS2: [SKOKI] -Poprawiono spójność wysokości skoku, aby mieściła się w granicach 0,015625 jednostki niezależnie od odległości od początku mapy na współrzędnych (0,0,0). -Wcześniej, zarówno w CS:GO, jak i CS2, wysokość skoku mogła różnić się maksymalnie o 0,03125 jednostki w zależności od odległości od początku mapy. -Poprawiono spójność udanego lądowania na powierzchniach bardzo bliskich maksymalnej wysokości skoku. -Na wysokość skoku nadal wpływa wytrzymałość; podczas korzystania z cl_showpos 2 raportowana jest wytrzymałość przy starcie, a wyniki są oznaczone kolorami w oparciu o możliwą wysokość skoku. -Naprawiono błąd, który powodował, że wyświetlacz cl_showpos czasami pokazywał nieprawidłową wysokość skoku podczas skoków z pochyłych powierzchni. -Naprawiono niektóre przypadki, w których klient był ściągany w dół podczas skoku, ponieważ serwer nie zgodził się z faktem, że skok miał miejsce. [RÓŻNE] -Dostosowano logikę podnoszenia broni w pobliżu C4, traktując priorytetowo rozbrajanie, a nie przypadkowe podniesienie broni. -Wrogowie będą teraz konsekwentnie odtwarzać animację wzdrygnięcia przy najbliższym trafieniu, gdy kula przejdzie przez dwa pola trafienia o równym priorytecie (np. gdy trafiona zostanie zarówno prawa, jak i lewa noga). -Eksplozje granatów HE w dymie usuwają teraz skumulowany efekt zasłony dymnej na graczach znajdujących się w tym dymie w zasięgu eksplozji granatu HE. -Poprawa stabilności. [ MAPY ] Dust 2 -Naprawiono lukę w geometrii. New CS2 Update is out Jumping consistency fixed? pic.twitter.com/saueLWgKEj — Ozzny (@Ozzny_CS2) October 29, 2024 Jeśli chcecie sprawdzić, co zawierała każda poprzednia aktualizacja CS2, to listę wszystkich łatek znajdziecie tutaj. Artykuł Valve naprawia skakanie – Aktualizacja CS2 29/10/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
- 1
-
W ostatnim okresie nie mamy przesadnie prawa do narzekania na aktualizacje do CS2. Valve konsekwentnie naprawia błędy i nie inaczej jest w przypadku patcha przeznaczonego na ostatni piątek października. W nim co prawda doszło jedynie do trzech zmian, ale dwie z nich odnoszą się do granatów. Jedna natomiast do menu głównego. Kolejna aktualizacja CS2, która naprawia błędy To już siódma aktualizacja w samym październiku do CS2. Trzeba przyznać, że Valve zdecydowanie rozpieściło w dziesiątym miesiącu 2024 roku. Wprowadzanie do gry jedynie trzech zmian może zwiastować, że zainteresowanie i chęć usuwania błędów nieco się zwiększyło. Tym razem dwie zmianki odnoszą się bezpośrednio do rozgrywki. [RÓŻNE] Naprawiono błąd, w wyniku którego granaty generowały dźwięki strzału w głowę. Naprawiono błąd, w wyniku którego granaty nie odbijały się od niektórych dynamicznych rekwizytów. Naprawiono błąd, w wyniku którego zwycięzcy Majora w Kopenhadze nie byli wyświetlani na karcie Majors w menu Watch. Kliknij, by przejść do listy wszystkich poprzednich aktualizacji. Release Notes for today are up: https://t.co/3AMc68HCvR — CS2 (@CounterStrike) October 24, 2024 Artykuł Valve naprawia błędy z granatami i Majorem – Aktualizacja CS2 25/10/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.