Skocz do zawartości
Działamy hobbystycznie tylko i wyłącznie dla Was! <3 ×
Rekrutacja na Opiekuna Serwerów CS 1.6! Zapraszamy do składania podań! ×
Darmowe nagrody do wygrania w Losowaniu i Lotto! ×
Facebook

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nick w grze: ZjaranyCJ 
Imię: Szymon 
Link do Twojego Gametracker:   https://www.gametracker.com/player/ZjaranyCJ/193.33.176.236:27015/
Link do profilu STEAM:   https://steamcommunity.com/profiles/76561199537650361/ 
Mutacja głosu [Tak/Nie]: Tak 
Opowiedz nam coś o sobie: Mam na imię Szymon mam 21 pochodzę z polski jestem z warmi i mazur interesuje sie motoryzacją i od kilku tygodni krypto w cs'a gram juz od 6 lat znam amx'a znam gram na serwerach jb od 3 lat mniej więcej jestem osobą która ma do siebie dystans oraz staram sie szybko reagować jak gracz potrzebuje pomocy również chodzę na siłownie i gram z kolegami i w siatkę i piłkę nożną od pewne czasu ograniczam wulgaryzmy chociaż wiem ze czasem mi sie wymykają ale naprawdę ograniczam je i co tam jeszcze moge powiedzieć pochodzę z starej ekipy z jb za czasów lucyfera i tak dalej oraz. Jestem regularnym graczem na serwerze znam zasady na serwerze i mam doświadczanie 

Dlaczego chcesz zostać strażnikiem? :  

Chciałbym zostać strażnikiem, ponieważ zależy mi na utrzymaniu porządku i bezpieczeństwa  . Wierzę, że w tej roli będę mógł pomóc w eliminowaniu niepożądanych zachowań, takich jak oszustwa, łamanie zasad, czy agresywne zachowania. Moim celem jest stworzenie przestrzeni, w której wszyscy gracze będą czuli się komfortowo i sprawiedliwie traktowani.

Jestem odpowiedzialny, komunikatywny i dobrze zarządzam emocjami, co jest kluczowe w tej roli. Ponadto, mam doświadczenie w moderowaniu społeczności, więc wiem, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i zapewniać, aby wszyscy uczestnicy gry przestrzegali zasad. 
Znajomość AMX  w skali [1-10]: 7 
Znajomość regulaminu serwera: 8 
Składka [Tak/Nie]: 
 Tak  
ps { Kocham was } 

Opublikowano (edytowane)

Jestem na nie