Skocz do zawartości
Działamy hobbystycznie tylko i wyłącznie dla Was! <3 ×
Rekrutacja na Opiekuna Serwerów CS 1.6! Zapraszamy do składania podań! ×
Darmowe nagrody do wygrania w Losowaniu i Lotto! ×
Facebook

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nick w grze:Quń
Imię:Kornel
Link do Twojego Gametracker: https://www.gametracker.com/player/Quń/193.33.176.236:27015/
Link do profilu STEAM: https://steamcommunity.com/profiles/76561199809826986/
Mutacja głosu [Tak/Nie]: Tak
Opowiedz nam coś o sobie: Witam Jestem Kornel mam 17 lat , moją pasją jest granie w gry komputerowe głownie takie jak ,cs1.6,cs2,Valorant,GTA V i Minecraft jestem uczniem szkoły zawodowej w pile uczę sie jako elektryk jestem już w 3 klasie , a w wolnym czasie uprawiam sport głownie boks i piłkę nożną , jestem osobą rozrywkową i lubię sie dobrze pobawic ze znajomymi w wolnych chwilach.
Dlaczego chcesz zostać strażnikiem? : Chciałbym spróbować swoich sił w tej roli i mam do tego chęci 
Znajomość AMX  w skali [1-10]: 3/10
Znajomość regulaminu serwera: 8/10
Składka [Tak/Nie]: Tak

Edytowane przez 𝘾𝙒𝙇 Quń
Opublikowano (edytowane)

Chciałbym serdecznie polecić gracza qun do objęcia rangi Strażnika na serwerze Jailbreak. Jest to osoba, która swoją postawą, zaangażowaniem oraz znajomością regulaminu serwera idealnie nadaje się do pełnienia tej roli.

Dlaczego właśnie qun?

🛡 Sprawiedliwość i opanowanie
Gracz qun potrafi podejmować rozsądne i sprawiedliwe decyzje, nie kierując się emocjami czy osobistymi uprzedzeniami. Jego działania zawsze są zgodne z zasadami serwera, co sprawia, że jest godnym zaufania kandydatem. Potrafi ocenić sytuację i dostosować swoją reakcję – czy to poprzez ostrzeżenie, mutowanie, a w razie konieczności także banowanie graczy łamiących zasady.

Aktywność i zaangażowanie