Skocz do zawartości
Działamy hobbystycznie tylko i wyłącznie dla Was! <3 ×
Rekrutacja na Opiekuna Serwerów CS 1.6! Zapraszamy do składania podań! ×
Darmowe nagrody do wygrania w Losowaniu i Lotto! ×
Facebook

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nick w grze: Quń
Imię: Kornel
Link do Twojego Gametracker: 
https://www.gametracker.com/player/Quń/193.33.176.236:27015/  /https://tsarvar.com/pl/player471732-Quń
Link do profilu STEAM: https://steamcommunity.com/profiles/76561199809826986/
Mutacja głosu [Tak/Nie]: Tak
Opowiedz nam coś o sobie: Witam Jestem Kornel mam 17 lat , moją pasją jest granie w gry komputerowe głownie takie jak ,cs1.6,cs2,Valorant,GTA V i Minecraft jestem uczniem szkoły zawodowej w pile uczę sie jako elektryk jestem już w 3 klasie , a w wolnym czasie uprawiam sport głownie boks i piłkę nożną , jestem osobą rozrywkową i lubię sie dobrze pobawic ze znajomymi w wolnych chwilach.
Dlaczego chcesz zostać strażnikiem? : Chciałbym spróbować swoich sił w tej roli i mam do tego chęci 
Znajomość AMX  w skali [1-10]: 3/10
Znajomość regulaminu serwera: 8/10
Składka [Tak/Nie]: Tak

Edytowane przez 𝘾𝙒𝙇 Quń
  • Haha 3
  • Redaktor
Opublikowano