Jump to content
Szukamy Adminów CS 1.6 i CS 2 - złóż podanie na forum :) ×
Działamy hobbystycznie tylko i wyłącznie dla Was! <3 ×
Rekrutacja na Opiekuna Serwerów CS 1.6! Zapraszamy do składania podań! ×
Darmowe nagrody do wygrania w Losowaniu i Lotto! ×
Facebook

Recommended Posts

Posted

Skakanie w CS2 będzie w końcu funkcjonować normalnie? To ma sprawić dzisiejsza aktualizacja CS2, w której deweloperzy Valve skupili się właśnie na poprawie tego aspektu gry. Zapraszamy na przegląd zmian, które wprowadzono w dzisiejszej łatce.

CS2 grą idealną nigdy nie było, a problemy ze skakaniem to był jeden z wielu jej mankamentów. Deweloperzy Valve zdawali sobie z tego sprawę i pracowali nad rozwiązaniami, czego efektem jest dzisiejsza aktualizacja CS2. Ta przede wszystkim skupia się na naprawie tego elementu gry, ale nie zabrakło też kilku mniejszych poprawek.

Pełna lista zmian które wprowadza dzisiejsza aktualizacja CS2:

[SKOKI]
-Poprawiono spójność wysokości skoku, aby mieściła się w granicach 0,015625 jednostki niezależnie od odległości od początku mapy na współrzędnych (0,0,0).
-Wcześniej, zarówno w CS:GO, jak i CS2, wysokość skoku mogła różnić się maksymalnie o 0,03125 jednostki w zależności od odległości od początku mapy.
-Poprawiono spójność udanego lądowania na powierzchniach bardzo bliskich maksymalnej wysokości skoku.
-Na wysokość skoku nadal wpływa wytrzymałość; podczas korzystania z cl_showpos 2 raportowana jest wytrzymałość przy starcie, a wyniki są oznaczone kolorami w oparciu o możliwą wysokość skoku.
-Naprawiono błąd, który powodował, że wyświetlacz cl_showpos czasami pokazywał nieprawidłową wysokość skoku podczas skoków z pochyłych powierzchni.
-Naprawiono niektóre przypadki, w których klient był ściągany w dół podczas skoku, ponieważ serwer nie zgodził się z faktem, że skok miał miejsce.

[RÓŻNE]
-Dostosowano logikę podnoszenia broni w pobliżu C4, traktując priorytetowo rozbrajanie, a nie przypadkowe podniesienie broni.
-Wrogowie będą teraz konsekwentnie odtwarzać animację wzdrygnięcia przy najbliższym trafieniu, gdy kula przejdzie przez dwa pola trafienia o równym priorytecie (np. gdy trafiona zostanie zarówno prawa, jak i lewa noga).
-Eksplozje granatów HE w dymie usuwają teraz skumulowany efekt zasłony dymnej na graczach znajdujących się w tym dymie w zasięgu eksplozji granatu HE.
-Poprawa stabilności.

[ MAPY ]
Dust 2
-Naprawiono lukę w geometrii.

New CS2 Update is out

Jumping consistency fixed? pic.twitter.com/saueLWgKEj

— Ozzny (@Ozzny_CS2) October 29, 2024

Jeśli chcecie sprawdzić, co zawierała każda poprzednia aktualizacja CS2, to listę wszystkich łatek znajdziecie tutaj.

Artykuł Valve naprawia skakanie – Aktualizacja CS2 29/10/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.

  • Like 1
Guest
This topic is now closed to further replies.

Sieć serwerów Counter Strike 1.6 & 2 - FAMECS.pl

FAMECS.pl to sieć serwerów counter strike 1.6 & 2. Od 2022 roku zbieraliśmy doświadczenie, by wylądować tu, gdzie teraz jesteśmy! Nowy, dojrzały i przejrzysty dla oka styl oraz czytelniejsze forum! Serwery counter strike 1.6 oraz counter strike 2 z różnymi modami - czekamy na Wasze propozycje!

Opcje

Partnerzy / sponsorzy

×
×
  • Create New...

Important Information