Jump to content
Szukamy Adminów CS 1.6 i CS 2 - złóż podanie na forum :) ×
Działamy hobbystycznie tylko i wyłącznie dla Was! <3 ×
Rekrutacja na Opiekuna Serwerów CS 1.6! Zapraszamy do składania podań! ×
Darmowe nagrody do wygrania w Losowaniu i Lotto! ×
Oddaj swój głos w plebiscycie na miesiąc Grudzień! ×
Facebook

Recommended Posts

Posted

Regulamin JailBreak

1. Ogólne zasady

1.1 Każdy gracz, dołączając na serwer, zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu.

1.2 Regulamin może być zmieniany przez administrację w dowolnym momencie, a zmiany będą obowiązywać od chwili ich opublikowania. 

1.3 Gracz zobowiązany jest do regularnego sprawdzania regulaminu w celu zapoznania się z ewentualnymi zmianami. 

1.4 Brak znajomości regulaminu nie zwalnia gracza z jego przestrzegania.

1.5 Naruszenie regulaminu może skutkować upomnieniem, kickiem, banem tymczasowym lub stałym, w zależności od stopnia przewinienia.

1.6 Gracze, którzy notorycznie łamią zasady, mogą zostać trwale zbanowani.

1.7 Wykorzystywanie bugów będzie karane.

1.8 Zakaz bugowania/blokowania jakichkolwiek drzwi.

1.9 Zakaz celowego nabijania statystyk i walut serwera. (czyt. szlugi, respekt, punkty topg) 

1.10 "Bezruch" oznacza możliwość robienia wszystkiego, oprócz chodzenia.

1.11 "Bezruch do odwołania" oznacza zakaz skakania, kucania, chodzenia, uderzania pięścią, rzucania granatów.

1.12 Zakaz faworyzowania TT oraz CT.

1.13 Zakaz nadużywania GS/SGS.

1.14 Zakaz używania GS/SGS do buntowania się oraz gonienia więźnia.

1.15 Zakaz używania jakichkolwiek niecenzuralnych/wulgarnych/rasistowskich spray'ów"

 

2. Zasady dla Klawisza

2.1 Klawisz musi posiadać sprawny mikrofon.

2.2 Pierwszeństwo do CT mają osoby z mutacją lub 16+.

2.3 Klawisz nie może uciekać z CT.

2.4 Klawisz ma zakaz podrzucania broni więźniom. Wyjątkiem jest zabawa prowadzona przez klawisza.

2.5 Klawisz prowadzący może przekazać prowadzenie innemu strażnikowi, ale musi go o tym poinformować.

2.6 Klawisz powinien zakończyć rundę do 0:00.

2.7 Klawisz nie może zagłuszać prowadzącego ani przeszkadzać mu w prowadzeniu.

2.8 Klawisz nie może zabijać więźniów bez powodu.

2.9 Klawisz nie może kampić w GR podczas zwykłego dnia, ani w jego obrębie podczas trwania FreeDay'a.

2.10 Klawisz może wprowadzać więźniów w błąd.

2.11 Klawisz musi odliczać każde polecenie.

2.12 Klawisz może wydać maksymalnie trzy polecenia do odwołania.

2.13 Samobójstwo w trakcie zabaw lub spełniania życzeń jest zabronione (z wyjątkiem sytuacji, gdy więzień przedłuża życzenie).

2.14 Polecenia muszą być wykonalne przez klawisza/wieźnia.

2.15 Klawisz ma prawo zabić więźnia, który nie wykonuje poleceń lub wykonuje je źle.

2.16 Klawisz ma zakaz włączania BOX'a na FreeDay'u oraz w celi.

2.17 Klawisz może zakazać używania dodatkowych skoków przez więźniów na potrzeby zabaw laserki/kz.

2.18 Klawisz nie może wyrzucać broni umieszczonej na mapie ani kampić przy niej. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy idzie z więźniami w to miejsce.

2.19 Klawisz, zadając więźniowi bezpodstawne obrażenia, ma obowiązek podejść do więźnia w celu oddania obrażeń. 

* FDMG liczmy od 40HP

2.20 Gdy na serwerze jest buntownik, [zaznaczony na hud kolorem czerwonym] strażnik może użyć komendy "Pozycja buntu" [Kucnij przytrzymaj, patrząc się maksymalnie w dół].
* Pozycja buntu odwołuje się automatycznie, gdy nie ma buntownika.

2.21 1 klawisz = 5 więźniów ( np. 5TT - 1CT, 7TT - 2CT , 12TT - 3CT, 17TT - 4CT, 22TT - 5CT, 27TT - 6CT)         

2.22 Klawisz ma obowiązek posiadać broń krótką z wyjątkiem kiedy zostanie ona zabrana przez więźnia lub zużyta na potrzeby zabawy rozpoczętej przez prowadzącego

2.23 Klawisz ma nakaz karniakowania pierwszego zwykłego dnia, gdy w dzień poprzedni nie było buntu lub gdy większość graczy popełni błąd.

2.24 Klawisz ma obowiązek wyjścia z celi/klatki maksymalnie do 05:30

2.25 Klawisz, który przypadkowo zabije więźnia, jest zobowiązany dać mu FreeDay w następnej rundzie lub poprosić Admina/Strażnika o ożywienie.

2.26 Pierwsze polecenie musi zostać powtórzone "tak samo" oraz odliczone, w innym przypadku jest FreeDay.

2.27 Podczas wybierania więźniów do zabicia można wyznaczyć maksymalnie 3 osoby.

2.28 Polecenia muszą zostać wydane do 07:00,  z 2-3 sekundami marginesu. Jeśli się tak nie stanie, jest FreeDay.

2.29 Każde polecenie do odwołania wydane przez klawisza prowadzącego musi zostać odwołane.

2.30 Jeżeli więzień posiada Duszka lub FreeDay'a, zabrania się organizowania zabaw. Nie dotyczy to FreeDay'a wylosowanego z ruletki.

2.31 Klawisz powinien być spostrzegawczy i zwracać uwagę na aktualny stan więźniów, którzy wykonują polecenia, brakujących osób uznajemy za buntowników.

2.32 Jeżeli klawisz zbliży się zbyt blisko więźnia, ten ma prawo go uderzyć. (Prowokacja - odległość możliwego bicia pięścią).

2.33 Klawisz może podczas trwanie dnia wolnego (FreeDay) może zająć jedno pomieszczenie w którym się znajduje.

2.34 Klawisz ma zakaz rozbijania/blokowania ucieczek na mapach. Wchodzić może do nich jedynie gdy TT zniszczy/udrożni (Kratę czy ścianę)
*Blokowanie np. pojazdamy z mapy*

 

3. Zasady dla Więźnia

3.1 Więzień musi wykonywać polecenia klawisza.

3.2 Więzień, który nie wykonuje poleceń klawisza prowadzącego jest nazwany buntownikiem i może zostać zabity.

3.3 Więzień może zażądać, aby klawisz prowadzący powtórzył polecenia. (komenda /powtorz)

3.4 Więzień posiadający lub idący po broń może zostać zabity.

3.5 Zakaz podpowiadania na zabawach oraz podczas zwykłego dnia, gdy jest buntownik. Wyjątkiem jest FreeDay.

3.6 Więzień który podchodzi zbyt blisko klawisza bez jego polecenia, może zostać uznany za buntownika.

3.7 Więzień który rzuca jakiekolwiek granaty w stronę Klawiszy może być uznany za buntownika.

3.8 Więzień ma zakaz buntowania się od razu po ożywieniu, może się zbuntować po wykonaniu 3 poleceń

3.9 Więźniowie mają obowiązek wykonywać wszystkie polecenia strażnika jak najszybszą i jak najkrótszą drogą.

3.10 Ruletki, modlitwy oraz sklepu używamy na własną odpowiedzialność.

3.11 Więzień ma zakaz celowego kampienia/blokowania ucieczek. Wchodzisz do ucieczki, starasz się uciec i zbuntować.
*Wejście do ucieczki oznacza próbę buntu, chyba że prowadzący zgodzi się na powrót więźnia*

 

4. Życzenie Więźnia

4.1 Życzenie może otrzymać tylko ostatni więzień który dobrze wykonywał wszystkie polecenia.

4.2 Więzień może wybrać FreeDay'a lub Duszka dla maksymalnie 2 osób, wyłącznie za ich zgodą. Klawisz nie musi się na to godzić. (Może zgodzić się np. na 1 duszka.)

4.3 Klawisz nie musi zgadzać się na życzenie więźnia, jeżeli jest ono dla niego ubliżające lub niezgodne z regulaminem.

4.4 Życzenia muszą być realne i wykonalne.

4.5 Więzień nie może bugować życzenia.

4.6 Więzień ma 45 sekund na wybranie życzenia.

4.7 Klawisz, który nie spełnia życzenia więźnia, zostaje ukarany.

 

5. Zasady Buntownika

5.1 Buntownik to więzień, który nie przestrzega poleceń strażników, czyli zaczyna buntować się przeciwko ich rozkazom.

5.2 Jeżeli klawisz prowadzący zginie w wyniku buntu, wszystkie polecenia zostają anulowane.

5.3 Podczas buntu, nie można celowo przedłużać rundy przez unikanie kontaktu z CT, np. ukrywanie się bez próby walki.

5.4 Klawisze powinni podjąć działania przeciwko buntującym się więźniom, w tym do ich zabicia.

5.5 Jeśli buntownik nie podejmuje działań buntu (np. ukrywa się bez aktywnej próby ucieczki lub walki), może to być uznane za celowe przedłużanie rundy, co grozi ostrzeżeniem/zgładzeniem.

5.6 Buntownik powinien próbować zbuntować się od razu, kiedy nadarza się okazja, np. gdy zdobędzie broń lub znajdzie się w sytuacji sprzyjającej ucieczce.

5.7 Buntownik ma zakaz kampienia w miejscu leczenia HP.

 

6. Zasady dla Gracza

6.1 Gracz może przeklinać umiarkowanie. Nadmierne używanie wulgaryzmów będzie karane banem.

6.2 Gracz, który obraża innych, zostaje ukarany banem.

6.3 Gracz, który nie słucha upomnień Admina/Strażnika, może zostać ukarany.

6.4 Gracz ma obowiązek zwracać się do Administracji z szacunkiem, w przeciwnym razie zostanie ukarany.

6.5 Gracz ma obowiązek zgłosić innego gracza który łamie regulamin na u@.

6.6 Gracz podszywający się pod innego gracza zostaje ukarany banem.

6.7 Martwi gracze mają zakaz podpowiadania gdzie jest buntownik.

6.8 Gracz ma całkowity zakaz reklamowania innych sieci oraz serwerów niż famecs.pl.

6.9 Gracze mają całkowity zakaz używania pojazdów na zabawach. Wyjątkiem jest FreeDay.

 

7. Zasady zabaw wymyślonych

7.1 Zabawą wymyśloną przez Klawisza jest każda aktywność zainicjowana przez prowadzącego (Klawisza), która nie znajduje się w standardowej liście zabaw serwera, a która musi być zgodna z zasadami serwera.

7.2 Klawisz odpowiada za to, aby zabawa była zgodna z ogólnymi zasadami gry oraz regulaminem serwera.

7.3 Zabawa musi być przejrzysta i klarownie wytłumaczona więźniom przed jej rozpoczęciem.

7.4 Zabronione jest wprowadzanie reguł po rozpoczęciu zabawy, które nie były wcześniej wymienione.

7.5 "Skakać" oznacza ciągłą czynność; trzeba skakać cały czas.

7.6 "Skoczyć" oznacza wykonanie jednego skoku.

7.7 "Kucać" oznacza ciągłą czynność; trzeba kucać cały czas.

7.8 "Kucnąć" oznacza wykonanie jednego kucnięcia.

7.9 Na pierwszej reakcji nie obowiązuje bezruch do odwołania.

 

8. Zasady zabaw serwerowych

8.1 Można dać maksymalnie 2 zabawy pod rząd. Zaliczają się do tego zabawy takie jak FreeDay czy Dzień Głosowania.

8.2 Obowiązują maksymalnie 3 osobowe sojusze na zabawach gdy na serwerze jest min. 9 wiezniów.

8.3 Więźniowie nie mogą kampić na zabawach dłużej niż 20 sekund w jednym pomieszczeniu. (Dotyczy to również nadmiernego używania trampoliny/surfa/wyrzutni)

8.4 Zakaz unikania pojedynków pomiędzy graczami.

8.5 Zakaz kampienia w celi oraz GR.

8.6 Zakaz chodzenia po TXT.

8.7 Zakaz nadużywania mikrofonu na zabawach.

 

9. Zasady administracji

9.1 Admin/Strażnik ma obowiązek pilnowania serwera i utrzymania na nim porządku oraz miłej atmosfery.

9.2 Admin/Strażnik powinien wejść do CT, jeśli nie ma chętnych, o ile jest w stanie to zrobić. Nie musi tego robić, jeśli pełnił tę rolę przez 3 lub więcej map z rzędu.

9.3 Decyzja Admina/Strażnika jest ostateczna i zakazuje się wywierania wpływu na podejmowane przez niego decyzje. Gracze, którzy się z nią nie zgadzają, proszeni są o złożenie odpowiedniego tematu w dziale JB.

9.4 Admin może banować zgodnie z własnym sumieniem i czasem zgodnym z taryfikatorem.

9.5 Każdą skargę na adminów i strażników zgłaszamy na forum oraz do opiekunów serwera.

9.6 Decyzja Właścicieli jest ostateczna i nie podlega negocjacjom.

9.7 Administracja może zwiększyć bana jeśli użytkownik był banowany już wcześniej za to samo przewinienie.

 

10. Zasady odwołania się od kary

10.1 Odwołanie od kary można złożyć do administracji serwera poprzez specjalny formularz dostępny na forum serwera.

10.2 Administracja ma prawo do odrzucenia odwołania bez podania przyczyny, jeśli nie będzie wystarczających dowodów na niesłuszność kary.

10.3 Właściciel ma prawo skrócić bana "na zawsze" po napisaniu odwołania na forum przez zbanowaną osobę.

 

11. Taryfikator Banów

11.1 FK/FDMG: transfer do TT /ban na CT/ban [do 3dni].

11.2 TK: ban [do 3dni].

11.3 Wykorzystywanie błędów mapy/serwera: slay/kick/ban [do 7dni].

11.4 Brak kultury: slay/kick/ban [do tygodnia].

11.5 Używanie cheatów ułatwiających grę: ban [na zawsze/do uzgodnienia z właścicielem].

11.6 Nadużywanie mikrofonu w znacznym stopniu: mute/kick/ban [5min/30min].

11.7 Obrażanie/ubliżanie/grożenie: ban [do 7dni].

11.8 Reklamowanie sieci innej niż famecs.pl: ban [na zawsze].

11.9 Podszywanie się pod graczy: ban [do 1 dnia].

11.10 Prowokacja: ban [do 3dni].

11.11 Rzucanie przez klawisza bezpodstawnych HE w więźniów: ban [do 1h].

11.12 Zabicie osoby na życzeniu: ban [do 30 minut].

11.13 Chodzenie po TXT: ban [do 3 godzin].

11.14 Używanie pojazdów na zabawach: slay/ban [do 24h].

11.15 Nadmierne przechodzenie do CT: ostrzeżenie/transfer do TT /ban na CT/ban [do 3h].

11.16 Niespełnienie życzenia: ban [do 30 minut].

11.17 Spam na say/u@: ban [do 3 godzin].

11.18 Podrzucanie broni więźniom przez klawisza: ban [do 30 minut].

11.19 Podszywanie się pod Admina/Strażnika: ban [do 24h].

11.20 Nabijanie statystyk [do 24h + reset statystyk]

11.21 Bugowanie życzenia przez klawisza/więźnia: ban [do 30 minut]. 

11.22 Klawisz kampiący w GR i w jego obrębie podczas FreeDay'a: ban [do 30 minut].

11.23 Łamanie regulaminu zabaw: ban [do 24h].

11.24 Ucieczka z CT: ban [do 12].

11.25 Wchodzenie na aktywnym banie: ban [na zawsze].

11.26 Bugowanie celi: kick/ban [do 1 godziny].

11.27 Wszelkie prowokacje od strony gracza do gracza/administracji: ban [do 7 dni].

11.28 Podpowiadanie na zabawach oraz podczas zwykłego dnia, gdy jest buntownik: mute/kick/ban [5min/30min].

11.29 Używanie zakazanych sprayów: kick/ban [5min/30min]

11.30 Zbijanie ucieczek przez CT i wchodzenie do nich jak i zabicie TT: ban [do 30min, ban na CT]

11.31  Kampienie w ucieczce: slay/kick/ban [do 30 minut].

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 1
  • Super 4
  • nightvz changed the title to Regulamin serwera [Jailbreak]
  • nightvz pinned this topic

Sieć serwerów Counter Strike 1.6 & 2 - FAMECS.pl

FAMECS.pl to sieć serwerów counter strike 1.6 & 2. Od 2022 roku zbieraliśmy doświadczenie, by wylądować tu, gdzie teraz jesteśmy! Nowy, dojrzały i przejrzysty dla oka styl oraz czytelniejsze forum! Serwery counter strike 1.6 oraz counter strike 2 z różnymi modami - czekamy na Wasze propozycje!

Opcje

Partnerzy / sponsorzy

×
×
  • Create New...

Important Information